ورزش رستا

معاونت تربیت بدنی جمعیت طلوع رهایی رستا

برنده مسابقه فینال جام جهانی باشگاه ها یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ در ورزشگاه ملی یوکوهاما







نیمه اول

 دقیقه 3 کاشیما که با ترکیبی تهاجمی تر از آنچه پیش بینی می شد پا به زمین گذاشته سومین خطای خود را در این دقیقه انجام می دهد.

دقیقه 5 کاشیما کمی آرام می گیرد و وارد فاز دفاعی می شود.

دقیقه 9 گل برای رئال مادرید! لوکا مودریچ از روی خط محوطه جریمه شوتزنی می کند و دروازه بان آنها را دفع می کند اما ریباند توپ در مقابل دروازه ای خالی برابر کریم بنزما قرار می گیرد تا رئالی ها خیلی زود پیش بیفتند.

دقیقه 12 نیشی توپی را روی دروازه ارسال می کند اما ناواس آن را به سادگی جمع می کند.

دقیقه 20 رونالدو در  ضد حمله رئال مادرید در برابر مدافعین کاشیما ناکام می ماند؛ مودریچ از پشت محوطه شوت می کند و توپش ابتدا بلوکه و بعد دور می شود.






دقیقه22 شیباساکی و دوی در سمت راست زمین با هم پاسکاری می کنند اما مارسلو توپشان را می برد.

دقیقه 25 روی یک ضد جمله دیگر رونالدو توپ را روی خط محوطه در اختیار وازکز می گذارد اما شوت بازیکن اسپانیایی بلوکه می شود و در ادامه شوت کاسمیرو با برخورد به مدافع حریف به کرنر می رود.

دقیقه 27 بنزما بعد از یک ودویی خوب با وازکز شوتزنی می کند اما سوگاهاتا توپ را به کرنر می فرستد.

دقیقه 31 روی مودریج خطا می شود. ضربه ایستگاهی رونالدو به دیواره دفاعی می خورد و تلاش دوم رونلدو هم از بالای دروازه به بیرون می رود.

دقیقه 39 کاشیما ضد حمله ای خوب و ناگهانی را ترتیب می دهد اما پاس شیباساکی از سمت چپ محوطه جالب نیست و به هم تیمی اش نمی رسد.

دقیقه 44 گل برای کاشیما آنتلرز! دوی توپی را به شیباساکی می رساند و او در برابر تعلل واران بعد از یک کنترل مناسب با ضربه پای چپ در زاویه دور تر وارد دروازه ناواس می کند.




نیمه دوم

دقیقه 48 ضربه راموس روی یک کرنر روی سقف دروازه کاشیما فرود می آید.

دقیقه 51 گل برای کاشیما آنتلرز! شیباساکی اینبار روی دفاع نه چندان خوب راموس با ضربه ای دروازه را باز می کند. ناواس و وازکز هم می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

دقیقه 55 راموس به دلیل خطای روی کانازاکی کارت زرد می گیرد.

دقیقه 59 پنالتی و گل برای رئال مادرید! یاماموتو توپ را لو داد و در ادامه مجبور شد روی لوکاس وازکز خطا کند. یک پنالتی به رئال مادرید و یک کارت زرد برای بازیکن کاشیما داده می شود. رونالدو پشت توپ می ایستد با ضربه ای مطمئن به پائین، گوشه، سمت چپ دروازه نتیجه را خیلی زود برابر می کند.




دقیقه 63 رونالدو از پشت محوطه شوتزنی می کند و سوگاهاتا توپ را به کرنر می فرستد.

دقیقه 64 کرنر ارسالی از همه عبور می کند و به راموس می رسد؛ ضربه پای چپ کاپیتان سفید ها زوزه کشان از بالای دروازه به بیرون می رود.

دقیقه 69 کیلور ناواس برای دفع یک توپ بلند از محوطه جریم خارج می شود و برخورد شدیدی با سرخیو راموس دارد؛ راموس برای مدتی نقش بر زمین بود اما در نهایت به بازی برگشت.

دقیقه 73 شوت بنزما را سوگاهاتا دفع می کند و توپ در زاویه ای بسته برابر رونالدو قرار می گیرد؛ شوت مهاجم پرتغالی وارد دروازه می شود اما وی در موقعیت آفساید قرار داشت.

دقیقه 80 شوت رونالدو از پشت محوطه از بالای دروازه به بیرون می رود.

دقیقه 81 وازکز توپ را روی دروازه ارسال می می کند اما ضربه رونالدو با شانه اش بی ثمر است.

دقیقه 87 دو سانتر پیاپی خطرناک بازیکنان کاشیما را رئالی ها برمی گردانند.

دقیقه 87 با توپ ربایی بنزما، رونالدو به تنهایی به سمت دروازه کاشیما حمله ور می شود اما در آستانه ورود به محوطه مدافعین کاشیما توپ را از او می گیرند.

دقیقه 88 شوت خطرناک فابریسیو را با ناواس با عکس العملی عالی به کرنر می فرستد.

دقیقه 90 راموس در میانه میدان روی بازیکن حریف مرتکب خطا می شود و بازیکنان تیمی ژاپنی معتقدند راموس باید کارت زرد دوم را بگیرد اما داور چنین نظری ندارد.

دقیقه 93 در آخرین ثانیه های بازی اندو ضربه ای فوق العاده خطرناک می زند اما توپش در چارچوب نیست.


وقت اضافه اول

دقیقه 92 راموس روی ضد حمله کاشیما سریعتر از نیشی عمل می کند و توپ را صاحب می شود.

دقیقه 96 فابریسیو در میانه میدان از کروس توپ ربایی می کند و در پشت محوطه بعد از کمی پا عوض کردن شوتزنی می کند و شوتش با برخورد به مدافعین پیش رویش راهی کرنر می شود.

دقیقه 98 گل برای رئال مادرید! رونالدو روی پاس در عمق عالی بنزما از تله آفساید فرار کرد و رئال مادرید را بار دیگر پیش انداخت.

دقیقه 101 تیرک برای کاشیما! کاسمیرو پشت محوطه مانع بازیکن کاشیما می شود و با دادن یک خطا، کارت زرد هم می گیرد. دوی توپ را روی دروازه ارسال می کند و ضربه سر محکم یوما با بدشانسی به تیر افقی دروازه برخورد می کند و به بیرون می رود.




دقیقه 104 گل برای رئال مادرید! کارواخال توپ را از سمت راست روی دروازه ارسال می کند و مدافعین کاشیما آن را برگشت می دهند؛ کروس روی ریباند و از پشت محوطه ضربه ای ضعیف به توپ می زند و توپش برابر رونالدو قرار می گیرد و او با یک ضربه محکم پای چپ کار را تمام می کند.

وقت اضافه دوم

دقیقه 111 کوراتا به جای رونالدو وارد بازی شد.

دقیقه 116 کواچیچ بعد از یک توپ روبایی با پاسی عالی موراتارا در سمت راست راه می اندازد؛ موراتا وارد محوطه می شود و بعد از سه بار سر توپ زدن شوتزنی می کند و توپش پس از گذر از دروازه بیرون آمده کاشیما به آخرین مدافع تیم ژاپنی برخورد می کند.

دقیقه 119 رئال مادرید دقایق پایانی بازی را به حفظ توپ می گذرانند.



جمعیت طلوع رهایی رستا

نظرات  (۱)

۲۹ آذر ۹۵ ، ۲۲:۰۸ هادی چهاردولی
از همه عزیزانی که این سایت رادروست کردن خدا قوت میگم .من طرفدار رئال مادرید هستم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">